søndag 17. januar 2016

Utgangsstilling - kassen

Tok en liten økt inne på kjøkkenet ikveld, hvor vi trente på kassen (for å få bakpartskontroll og etterhvert en god utgangsstilling). Føler i grunn at hun har fremgang siden sist. Hun rørte seg mere med bakbeina, enda hun setter seg hvis det er slik at det ikke kommer noen klikk innen rimelig Klara-tid. Er dog bare å vente henne ut litt til, så kommer hun oppå kassa igjen :-) Det er enklest hvis jeg klarer å 'starte' henne i ca kl 3, da jobber hun seg opp til kl 12 igjen, og av og til enda lengre. Lengste jeg fikk ikveld er nesten kl 9 (en plass mellom kl 9 og 10 tenker jeg) og er fornøyd med det :-) Det begynner jo tross alt å røre på seg, enda jeg og rører meg endel enda :-) Dumt at jeg ikke filmet, men får bli neste gang det :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar