søndag 17. januar 2016

Lek med ball :-)

Idag lånte vi Kaiser sine helt nye baller som har tau for å leke med. Så får vi både springe etter + litt dragkamp (siden hun liker det bedre enn å springe etter). Hun har ikke fått noen middag før lekeøkta og jeg har bevist ikke treningsvesten på meg for at jeg skal ha noe matlukt slik at hun blir forstyrret av det. Tone filmet hele økta, og slik som man ser så har hun noen avbrudd av og til. En trur jeg rett og slett hun ikke ser når jeg kaster den avgården, men ellers å er det et par som hun velger å ikke springe etter. Vi får fortsette å jobbe videre med det slik at balleken kommer høyt opp i verdi. Vil jo veldig gjerne at den skal være høyest, da det er nettopp dette som foregår ute i jakten (dvs spring ut å hent inn). Men vi har enda en bit igjen til den ligger der assa :-P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar