tirsdag 19. januar 2016

Musematte

Første økta idag i hallen ble musematte :-) Det var litt vanskelig noen ganger å huske på at det var musematta vi jobbet med, men for å være hennes totalt tredje økt med musematte så synes jeg at hun er veldig dyktig assa! :-) Per-Eirik filmet økten så den kommer her.

Sånn i ettertid så angrer jeg på at jeg ikke stoppet henne når hun sprang frem å hilste på Inger som går forbi. Hadde vi trent noe annet som hun er tryggere på så trur jeg heller ikke hun hadde valgt å gå bort heller, men når det blir litt lav frekvens fordi at hun ikke helt vet hva hun skal gjøre, så er det enklere å velge forstyrrelsen :-)


Den lave klikkeren man hører er forresten ikke meg. Tone trener med Thea samtidig som Klara er ute, så litt klikking andre plasser og :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar