mandag 11. januar 2016

Sitt og bli samt frivillig ligg

Første økt på klubben bestod av først frivillig sitt hvor vi etterhvert jobbet med omvendt lokking for å holde posisjon. Når jeg kaster godbiten for å bryte posisjon så sier jeg værsegod. Klara har en liten hoppsitt, dvs at hun setter rompa ned og lyfter fremfotene. Må passe på at jeg ikke belønner det alt for ofte, for hun er så kjapp å lære hu lille frøkna.. :-) I begynnelsen når jeg begynte med omvent lokking så reiste hun seg ut fra sitten, men etterhvert skjønte hun trikset og jeg kunne både lokke og bevege meg et skritt bakover uten at hun flyttet på seg. Flink jente :-)

Etterhvert så gikk vi over til å belønne frivillig ligg istedet. Det gikk også bra :-) Frøkna er fantastik, sånn er det bare. Vi trente alt for lenge (sikkert 15 min) og hun jobbet som en helt hele tiden. Tross at det kom både hunder og folk inn i hallen. Har du mat så er Klara på! Fantastisk liten valp assa <3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar