fredag 15. januar 2016

Klara på playdate med Volt, 12 uker :-)

Idag har Klara vært på playdate med en finsk lapphundvalp, Volt, på 12 uker :-) Han syntes at hun var kjempekul og inviterte masse til lek. Klara syntes at han var ikke eksisterende, og brydde seg fint lite om han. Noen ganger når han var for masete og hoppete, så dyttet hun han omkull og stod over han litt - så gikk hun videre. Hun er ikke veldig sosial med andre hunder, uten bryr seg veldig lite om de. Jeg trudde jo da at hun kanskje sku synes det var kult med en lekekompis, men ikke :-) Dvs turen gikk jo kjempefint - de gikk fint ilag og ikke noe styr eller viltre valper - men hun har i grunn ikke den store interessen for de. Mat derimot... :-P

Jeg kjenner for så vidt at jeg er litt glad over at hun ikke er helt hyper på andre folk og hunder. Passer meg i grunn fint, spesielt ettersom at hun faktisk oppfører seg veldig fint med de :-) Hun er ikke ufin på noen måte, bare veldig rolig og ignorerende. Gir i grunn faen i at det er en annen valp med - hyggelig å si hei og så, men veldig mye lek? Nei, det gidder jeg assa ikke :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar