søndag 10. januar 2016

Økt 3 - finne posisjon ved siden.

Siste økt idag med Klara ble å finne posisjonen ved jaktfoten. Idag husket jeg å si 'Fri' hver gang når jeg kastet godbiten avgårde. Glemte dog at jeg sku belønne med venstre hånd (kommer på det etter hvert..) for å unngå å trekke henne frem mer enn nødvendig. Når jeg belønner med venstre hånd så blir hun i en gang litt bedre i posisjonen, så må huske det til neste gang. Jeg kjenner at jeg var litt ukonsentrert i treningen (var slapp og trøtt..) og det må man absolutt ikke være med lille vakre Klara.. :-) Så må skjepe meg! :-)



En annen ting som jeg også må huske på, er at hun må få mat før hun skal på trening. Hun er veldig veldig opptatt av mat, og hvis hun er alt for sulten så ramler leken så langt ned på belønningsstigen. Det er andre gangen jeg ser det idag, så må skjerpe meg også med det :-) Ihvertfall hvis jeg har tenkt å belønne med lek :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar