tirsdag 22. desember 2015

Ut på tur - store Setermoen! :-)

Vi var også på en liten tur igår jeg og Klara, og da gikk vi ned til Domus :-) Det er første gangen som hun har gått ifra gården uten å stoppe å tenke seg om :-) Turen gikk veldig bra. Hun ble litt usikker nede ved Domus da det stod en Schæfer å bjeffet der, men det gikk i grunn greit :-) Hun fikk også hilse på en som hadde barnevogn, og en gammel dame med spark. Ellers så passerte vi også folk uten å hilse, og vi møtte Per-Inge med Mira som hun da fikk hilse på. Det er faktisk første gang som jeg ser at Klara har vært litt usikker på en annen hund. Dvs du såg at halen fikk en liten s-form. Den er jo normalt rak og litt oppad, men da ble den senket til litt under vater, og fikk en liten bøy på seg. Ikke for at det varte så veldig lenge, etter de hadde hilst så var alt ok :-)

Vi gikk ikke langt, bare rundt veterinærkontoret og hjem igjen. Klara fryser lett enda, og enda det bare var -2 ute så skalv hun hvis vi stod i ro. Så vi gikk mer enn jeg planlagt (jeg hadde tenkt at vi sku stoppe å se på livet litt), og bar henne en bit på slutten (når vi sku forbi den skumle schæferen igjen og litt opp bakken) da jeg såg at hun begynte å bli sliten. Enda vi gikk kort, så er hun fortsatt liten og blir fort trøtt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar