fredag 11. desember 2015

Sjekke interessen for rypevinge

I ettermiddag så fikk jeg den brilliante ideen om å sjekke hvis Klara hadde interesse for vilt. Det har hun, det skal være sikkert å vist! Hun ble helt vill og sprang avgårde med den - her var det snakk om 'Det er Min! Jeg spiser den!' så tross mye lokking og luring, så måtte jeg tilslutt hente frem leverposteien og putte en finger med leverpostei under snuten. Da kunne hun glemme rypevingen i noen sekunder, slik at jeg fikk fjernet den :-) Interesse for vilt - check! Trenger ikke å ta den frem igjen før vi har apporten inne - tryggest det tenker jeg :-) Hvis ikke så kan vi nok få en litt ekstra oppgave i dette 'mitt og ditt' i tillegg til tygging.. :-) Moro at hun har vilt interesse men her kjenner jeg at vi må få andre ting på plass før vi prøver igjen... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar